Har lige læst en Warhammer-novelle, hvor et skummelt Warpstone-ladet stof pushes i en gusten storbys gader. Jo jo, den forgår i Talabheim, stoffet hedder ” Glow” og er mere grønt end blåt, men alligevel… #AlleHistorierErSkrevet

Og Simon har stadig ikke fået kørt På Røven i Marienburg, selvom jeg sendte ham skrabemærker. Buuh! (Har I andre som sendte skraberi til?)

Og så har jeg lige i dag fundet det aller første udgivede danske rollespilssystem i en genbrugsbutik. Jeg var begyndt at tro, at “På Eventyr i Vildmarken” kun var distribueret i bibliotekskredse (de havde den på biblioteket i Assens, og jeg tror jeg kørte det en enkelt gang – det blev droppet, fordi mine spillere ikke gad, da man kun kunne være mennesker) og jeg har aldrig fundet det til salg på nettet. Men her var det altså, “Fantasi & Terninger”. Historien om spillet findes på bloggen der har overtaget vildmarken.

13938199_10154520561359273_6010785472791204577_oOg så sender jeg nok en synopsis ind til Fastaval 2017. Hvis andre går med samme plan, bør de tjekke Klaus, Anders og Kristos nye podcast, Scenariekernen – mange gode råd, interessante diskussioner og så er de virkelig gode til, ikke at snakke i munden på hinanden.