I går blev scenarieteksten til Brabrand skrevet færdig. Det er blevet lidt langt, men ikke irriterende langt, håber jeg. Karaktererne er også ”færdige”, så nu har jeg god tid til at pudse og file, hvilket jo er rart. Jeg er dog villig til at gøre færdig i en ruf, skulle nogen der ude tilbyde mig et job!

Lillebroderen, den faste plakat/grafik/layout-makker, er også allerede i fuld gang med den visuelle del. En forside til scenariet kunne blive noget i denne stil:

Og der kommer mere billedlir, promise.

Jeg spiltestede også for anden gang i går, og det gik rigtig rigtig fint. Og selvom detektivernes pumpgun for anden test i træk forblev uaffyret, var der både action, drama og masser af ringe skæbne. Testen viste heller ingen voldsomme faldgrubber, så jeg kan, 7-9-13, faktisk nøjes med at pudse småting af.

Jeg tror det bliver rigtig fedt.

