Morten har allerede nævnt at der er en hel række små conner i starten af 2011 og jeg glæder mig særligt til Vintersol, der ligger midt i februar.

Både Rebellerne og London Crawling 2 er på programmet sammen med en række andre spændende scenarier. Jeg håber Thais har haft tid til at shine Orangeville op, for så kan det blive et kæmpehit på en con med cowboy-tema, min partner in Bar Mitzvah Stefan Lægteskov har et nyt sci-fi scenarie klar og så er der baconduften råk’n’rål fra René Toft.

Udover det er der en række reruns, blandt andet mit yndlingsscenarie, Det Hemmelige Selskab, og det første scenarie hvor jeg er krediteret som spiltester, Per von Fischers Alle Kroppe Er Grå. Hvis jeg når til Vintersol allerede torsdag, skal jeg helt sikkert være spilleder på det – hvis bare man lige kunne skaffe et par pakker SoyBisq…

Ellers bliver det garanteret bare vildt hyggeligt at drikke øl i saloonen, spille brætspil, piske Fastaval-stemning op og bare hænge ud.

