Flere andre har ved årets start gjort status over deres KS-investeringer. Her kommer min, der bærer lidt præg af, at mit fokus har drejet sig en kende mod brætspil. Husk for øvrigt at tjek vores podcast Papstinenser, der snart vil være oppe i fart igen.

Brætspil:

Adventures in Hyboria: Omfattende udvidelse til Age of Conan, som jeg har stående, uspillet… jeg venter jo på udvidelsen! Ameritrash med masser og plastik og nogle rigtige interessante regler. Runder snart et års forsinkelse, men burde lande inden sommer.

New Bedford: Eurogame om hvalfangst og bybygning med masser af cool stretch goals ramt – både 5-spiller version, hval meeples og solo-udgave. Skulle have været ude nu her i marts, men er so far forsinket til juni.

Among Nobles: Skal noget gøres ordentligt, så sæt Troels (& co) til det. Landede til tiden.

Thief’s Market: Terning-filler som blev købt spontant da de overkommelige 17$ inkluderede shipping. Bør efter planen lande i juli.

Rollespil:

Har fået et enkelt hæfte fra den nu fire år forsinkede Appendix N-DCC-kampagne, mener dog stadig jeg har fået mine 20$s worth i løgnehistorier og bortforklaringer – kampagnen er nået til 97 opdateringer. Som Morten venter jeg også stadig på Alas Vegas fra den åbenbart notorisk flaky James Wallis – lander det mon en dag? Jeg mangler også en bog fra Lamentations of the Flame Princess’ 2013 kampagne – men den er vist lige kommet ud af trykken. Hvilket ikke kan siges om referee hardbacken fra samme spil, der også er gået ind i sit tredje år uden end product. Og så smed jeg penge efter John Harpers Blades in the Dark som jeg fornemmer at folk allerede spiller med stor fornøjelse. Bliver spændende når det lander, hvilket vist originalt skulle have været i efteråret 2015. Tror dog snart en backer survey er på trapperne.

