Efter en diskus prolaps spolerede min december – her og i virkeligheden – er der heldigvis fremskridt og ikke mindst snart Fastaval.

På programmet er mit Warhammer-scenarie På Røven i Marienburg og jeg er vældig godt tilfreds med det. Det er endt et ret anderledes sted end forventet, ikke mindst når det kommer til spilmekanik og virkemidler, men det er blevet fedt, synes jeg.

Og pænt! Latterlig pænt!

Marienburg Mashup2

Oliver har overgået sig selv i vilde kort og lavet det vildeste bykort jeg har set i noget rollespilsprojekt – Fastaval eller udgivet. Det alene har motiveret mig til at få startet en kampagne op, post-Fastaval, så jeg kan bruge Marienburg noget mere. Jeg har også trawlet igennem en ordentlig stak Warhammer (u)skønlitteratur – blandt andet A Murder– og Massacre in Marienburg. Det’ sku fin trivi-tjubang-litteratur.

foto(104) Og så har jeg fået en lokal til at lave karakterillustrationer af en anden verden. Jeg har teaset lidt rundt omkring, men her er lige en badass rottefanger, inklusiv lille, men vred, hund. De andre fire er lige så vilde. 20160220_141119Og så er skulle der gerne snart lande 350 D3 terninger, så alle spilledere er veludstyrede, når de skal trækker deres spillere igennem Marienburgs-søle.

Jeg glæder mig vildt til Fastaval!

