Man skal huske at rose hinanden, så derfor en lille rygklapperpost.

Jeg synes det er vildt fedt, når I/vi blogger. Om det så er spilrapporter, koncepter, tanker, planer eller andet, så er det fedt at læse og være en del af. Man kunne ønske, at flere danske rollespillere ville gøre det – det rammer meget af det fede fra Fønix og kaster en masse interessante debatter og snakke af sig.

Senest blev jeg så interesseret og inspireret af Thomas’ post om Savage Worlds, at jeg nu har byttet mig til grundbogen, med plan om at bruge systemet til min påtænkte A Study In Emerald-kampagne, hvor man skal spille gustne paranoide anarkister med planer om at springe Cthulhu-aristokrater i luften. Det tror jeg er et godt match.

Så hurra for os!

Unrelated så er Marie Krøyer – Djævlebetvinger sendt til to spilledere og skal spilles på weekendens Con2 – håber det bliver awesome.

