Mest af alt, vil jeg gerne spille noget mere rollespil. Det kommer, trods flytning væk fra civilisation, forhåbentlig til at ske – der er et ret solidt nørd-miljø i Silkebronx.

Så i 2014, efter Påske, vil jeg gerne…

  • spille hverdags-/kampagnerollespil.  Originalt havde jeg tænkt, at jeg gerne ville køre noget der skulle vare 26 sessions – altså cirka hver anden uge – men det lader sig nok ikke lige gøre pt. Hvad jeg gerne vil spille, kræver en post for sig selv.
  • starte på en eller anden form for skreven version af Thorvald Stauning – Varulvejæger. Det har jeg sådan set overvejet siden sidste val men er stadig ret hooked på ideen og universet, om ikke andet bare for at prøve kræfter med en anden form for skrivning.
  • skrive et OSR/Lamentations modul på engelsk – 16-20 sider, i stil med Troglodytkongens Huler og Mortens mange finde Hinterlandet scenarier.  Sådan rigtig gennemarbejdet og gejlet op og uden pre-made karakterer.
