scan0023Hvad siger du…? Er du blevet busted? (side 11)

Layout roderiet fortsætter, dog krydret med Ronni-påklædningsdukker. Påklædningsdukker – det er hot.

Anders Skovgaard-Petersen, hvis første Fastavalscenarie i 10 år I roligt kan glæde jer til, afleverer her et fint og lækkert illustreret Warhammer-scenarie, “Magre Tider i Altdorf”. Denne udgave byder også på ”Børn er Dumme”, Hr Vagners scenarie fra årets Fastaval. Det er et flot scenarie.

Sleipner har to sider, der virker nærmest demonstrativt sat op som mur-af-tekst. Jeg har ikke læst dem.

Ellers er der flere artikler om spilleder benarbejde. Et om, hvordan man skaber en ”god” kult i Call of Cthulhu (”Skyggernes Sønner”) og en om at stampe en hel verden op fra scratch, ”I Skaberens Køkken”, af Sebastian Flamant. Og en artikel om action fra Ask Agger – den er et fint supplement til min ditto fra 2011-Jubilæumsbogen, skrev han ydmygt.

Derudover mangler girokortet i dette nummer og jeg kan se på adresselabelen på bagsiden, at det er blev tid for en fornyelse af mit abonnement – men det er vel næppe sket, siden at bagsiden af mit nummer 22 har Thors adresse på (du må godt få det tilbage, Thor!) og jeg ikke kan finde de sidste par udgaver. Gad vide, hvorfor jeg ikke fik de fornyet? Måske fordi det her nummer er et af de kedeligste til dato?

