Så er der præcis en måned til Fastaval – yay. Det skal nok blive rigtig fint og hyggeligt i Hobro. Jeg glæder mig i hvert fald.

I år har General Bo lanceret et projekt, The Fastaval Re-Allocation Project, hvor rollespilsbøger og brætspil kan finde nye og gode hjem. Det vil jeg gerne være med i, ikke mindst fordi jeg har utrolig meget rollespil stående, der aldrig bliver læst, brugt eller spillet og det er jo synd.

I går spillede Arsenal mod Liverpool, og inden kampen sagde jeg til Mette, at hvis Arsenal vandt, så ville alle mine (Old) World of Darkness bøger ryge afsted. Og sandelig om ikke Arsenal vandt 2-1, ganske ufortjent.

Så lige nu ser bunken der, takke være Arsenal, skal re-allokeres sådan ud:

Hvis nogen i årevis har ledt efter Alternity: Dark Matter eller Clanbook: Ventrue må I sige til, så kan jeg godt fiske dem ud af bunken, men ellers finder de forhåbentlig rare og spilbare hjem på årets ‘val. Og så vil jeg fremover prøve at holde igen med at købe spil jeg ikke skal bruge. Og spille noget mere rollespil.

Og så er dette indlæg forøvrigt nummer 100 på bloggen. Yay!

