Da jeg sidste uge læste at 17 ud af 30ish scenarier til Fastaval 2012 var blevet afleveret til tiden, var jeg ikke vildt imponeret over tallet og i to sekunder tænkte jeg, at det da var lidt flabet overfor alle os der afleverede til tiden, at så mange scenarier fik udsættelse.

Her til aften er jeg godt tilfreds med, at den tanke kun varede to sekunder. Jeg har nemlig siddet og færdiggjort London Crawling 3 der skal spilles nu på lørdag på Vintersol, så der er i den grad tale om sidste øjeblik og ret dårlig stil overfor de to spilledere. Så også her et ”det er jeg sgu ked af” til Tore og Daniel.

Jeg tænker, at det er en hårfin grænse, hvor hård man kan/skal være med hensyn til tidspres og deadlines. Der bliver jo  lagt rigtig mange timer i rigtig fede scenarier. Samtidig skal arrangører og ansvarlige jo også kunne regne med, at det de programsætter, kommer til at ske og at spillederne har deres materiale tidsnok til at de kan forberede sig ordentligt. Men når alt kommer til alt, er det jo stadig gratis produkter som folk knokler med i deres fritid. Jeg har personligt ingen super god forklaring på, hvorfor London Crawling 3 er blevet så forsinket. Jo, life. Arbejde, dårlig nattesøvn, familie, stuff. The usual.  Det er ikke en undskyldning – sådan er det bare.

Så jeg undskylder på forhånd slå- og sjuskefejl i karaktererne til London Crawling 3 og håber at scenariet virker – jeg er ret godt tilfreds med det, trods alt.

Og til alle der nu har afleveret; godt gået – også selvom det er sket lidt for sent.

