Så kom Fastaval-programmet op og det virker til, at tilmeldingerne strømmer ind. Jeg har ikke meldt mig til endnu men her er, hvad jeg påtænker at krydse af. Og nej, der er slet ikke tid og blokke nok.

Onsdag: Lydias Begravelse (SL) – jeg er en del af fanklubben der har punket for en opfølger til Lydias Bryllup i laaang tid, så jeg må hellere tage en tørn med scenariet. Egentlig ville jeg gerne have spillet det først men jeg tvivler på, at scenariet mange intriger og krinkelkroge kan læses op og overskues fra onsdag til torsdag.

Torsdag: Apocalypse Drow (SL) – obviously. Derefter er der ingen af novellerne der skrige på at blive spillet, omend jeg overvejer Summer Lovin’ – Tell Me More, for at teste mig selv udi grænseoverskridende scenarier og fordi jeg synes oplægget virker helt igennem tåkrummende. Om aftenen Spor eller Bødlerne – jeg havde Alex og Piotr på mit suveræne Brabrand-hold sidste år, og jeg tror at både Brabrand 2 og Brabrand 3 er ace.

Fredag: Tager jeg hjem til Aarhus og passer the kiddo.

Lørdag: For- og eftermiddag vil jeg nok rende rundt og flashe mit bedårende afkom, spille lidt brætspil (gerne The Dying Messenger, som lyder sjovt) og give barnets mor mulighed for at spille noget, inden jeg tager endnu en tørn med Apocalypse Drow (SL) om aftenen. For to år siden kørte jeg kun M:I i den ene blok og det var ikke noget hit.

Fårk, så meget for at spille rollespil og kaste sig ud på dybt vand i nye typer scenarier. Jeg ville gerne have spillet Lad Verden Brænde og Min Piges Spurv, ligesom jeg jo ender med at måtte trække i land med alle de scenarier jeg gerne ville ha’ kørt. Det må blive en anden gang eller hvis der dukker åbninger op i mit program.

Hvad har jeg misset? Er der andre must-plays? og bliver det ikke bare en ace Fastaval i Hobro?

