Intet nyt er også ok nyt heromkring. Der sker ikke så meget rollespils-wise, så det kan vist gøres i punktform.

Apocalypse Drow er udtaget til scenariefeltet på Fastaval 2012. Det er fedt og jeg er i fuld gang med både engelsk og dansk version, og jeg tror at de ender med at være lidt forskellige. Mere om det senere.

Alex og Piotr som jeg havde fornøjelsen af at spille Brabrand med i år, har begge gritty Fusion-style scenarie på programmet. Det glæder jeg mig vildt til!

Jeg springer over Viking Con i år. Måske et rant om det på et tidspunkt.

Man kan spille Rebellerne på Hyggecon sammen med Thais. Det synes jeg man skal gøre. Det er et rigtig sjovt lille scenarie, når jeg selv skal sige det.

Jeg overvejer om/hvor meget jeg skal kaste mig over i starten af 2012. Der er jo en række fine kongresser. Jeg har blandt andet  ideer til et par nye Lego-scenarier. Pirates of the Cabrickian og Jagten på den Firkantede Guld Pyramide, et pulp-scenarie. Og med ideer mener jeg, at der ligger masser af potentielle karakterer og illustrationer inde blandt sønnens legetøj. Man skal jo starte et sted.

Selvsamme søn er samtidig blev fast læser af min  D&D Monster Manual, så nu kan han genkende en hjerneslagter når han ser en. Yessør.

Og så har jeg prøvet at spille med i et Pathfinder Society spil. Det er et utrolig dumt koncept. Brok om det ved lejlighed.

