Det har været en lidt crazy dag.

Som jeg skrev tidligere, havde jeg ikke de store forhåbninger om at vi kunne nå at få Luke Crane & Jared Sorenson til Fastaval i år. Oven på et par år med fine amerikanske æresgæster var der ikke budgetteret med det ligesom Bifrost, helt rimeligt, mente at det ikke var så nyskabende længere, og det var efterhånden noget tid siden, jeg havde sendt et par ansøgninger om økonomisk støtte til formålet.

Men i dag tikkede der så en mail ind fra Kultur & Fritidsudvalget i Silkeborg og de vil gerne smide nogle penge i projektet. Det startede en hektisk mailen til en masse forskellige folk, ikke mindst et tjek med Luke & Jared om de stadig var avaliable i Påsken. Det var de, heldigvis.

Egentlig havde jeg så tænkt, at vi lige kunne koordinere og planlægge lidt inden det blev offentliggjort. No way.

Her til aften, skrev min moster i Silkeborg, at der da var en større artikel om Fastaval i Midtjyllands Avis og sørme ja. En god del af teksten er hentet fra min ansøgning til Kultur & Fritidsudvalget (ikke det med rollespils-stævne!) og jeg har ingen anelse om, hvem der har kontaktet avisen. Men, som mange har bidt mærke i på Facebook, er det fedt at være et sted, hvor Fastaval bliver set som et aktiv og ikke en pestilens.

Så her otte timer senere har jeg tjekket flybilletter ringet til folk, sendt en masse mails, og korresponderet med Luke om, hvad de kunne tænke sig at lave på Fastaval. Svaret er en masse, så det bliver fedt. Men puha, nu skal jeg snart i seng.

Slut på det mest ol’ school blogindlæg ever… jeg skulle ha’ startet det “kære blog…”

