Så er Brabrand done’n’dusted… og jeg har selvfølgelig efterfølgende fundet endnu et par slåfejl. Irriterende. Dem bliver der dog ikke gjort noget ved, ikke lige nu i hvert fald.

Ellers har jeg allerede hørt fra en del folk der gerne vil spillede scenariet, og andre der gerne vil spille det, så det er super fedt. Det er markant anderledes end mine to foregående Fastavalscenarier, både i stil og formidling, men jeg håber meget at det vil vække gehør. Hvis nogen skulle gå med overvejelser om at køre scenariet, skal jeg gerne sende en kopi, så man kan få syn for sagen inden man melder sig til. Brabrand er programlagt onsdag aften og fredag dag.

Og, som på mine tidligere bidrag til Fastaval, er der også et meta-lag i scenariet. Jeg havde overvejet om det skulle holdes hush-hush frem til Fastaval, men siden jeg allerede har fortalt halvdelen af den danske rollespils-blogosphere om det, kommer her, without further ado, et stykke Brabrand promotion:

Og ellers glæder jeg mig til Fastaval. Jeg tror flytningen til Silkeborg bliver en stor gevinst for kongressen og der er rigtig rigtig mange fede ting på programmet.

