Så blev der gjort julerent på bloggen, og skiftet udseende og undertitel. Det nye motto er er hentet hos Plan B, hvor Troels Ken Pedersen skriver rigtig pænt om Reservoir Elves, trods meningsløshed.

Jeg regner med lidt mere meningsfuldhed i Brabrand, men er endnu ikke helt klar til at flashe foromtalen. Istedet vil jeg henlede opmærksomheden på Troels Tom Bordings blog, hvor hans foromtale er til skue. Hvis ikke det lå midt om natten, ville jeg helt sikkert have meldt mig som spiller på Sort Blod, og det siger jeg ikke kun fordi jeg har en finger med i plakaten. Man kan også smutte forbi, hvis man savner denne blogs gamle look.

Ellers er Rebellerne næsten færdigt og mulighederne for at jeg kan smutte på Con2 ser rigtig gode ud. Tilgengæld er min deltagelse på vintersol lidt i farezonen. Mere om det senere.

