Vi har nu sat vores Over the Edge kampagne på pause, og vil i næste uge (fingers crossed) kaste os ud i et nyt projekt; intet mindre end den legendariske Warhammer kampagne The Enemy Within. Jeg har aldrig spillet særlig meget Warhammer, men hele gruppen var klar på noget gritty fantasy og så dukkede de første tre bøger i kampagnen op, så nu kaster vi os ud i det.

Men da gruppen er nede på 4½ person, inklusiv mig, kunne vi godt bruge en spiller eller to mere. Så hvis nogen er friske på at spille denne klassiske kampagne sammen med os, eller kender nogen der ville, så smid mig en mail. Vi spiller i Århus, sådan cirka hver anden uge.

Viking Con nærmer sig og netop nu har Haste! en meget stabil placering på Viking Børsen, og så vidt jeg kan tyde, mangler der stadig en spilleder eller to. Scenariet er overskuelige 32 sider, inklusiv karakterer og lir, og har fået flere pæne ord med på vejen. Det ville være fedt med mere de tre hold der var spilledere til, sidst jeg blev opdateret. Så kom frisk – det bliver fedt.

