Så er de orange togbilletter der skal bringe mig til min første Viking Con indkøbt og sidste hånd ved at blive lagt på mine to scenariebidrag. Som tidligere nævnt på bloggen, har jeg trods flittig con-aktivitet aldrig været på Viking Con, og siden jeg skal af sted uden mit vante entourage bliver det lidt ekstra spændende. Nu skal jeg bare lige have meldt mig til selve connen.

At jeg skal ”alene” af sted betyder også, at jeg nok lidt kommer til at mangle spilledere på Haste!, så hvis du skal på Viking Con og kunne være frisk på at køre en regellet, actionpacked og filmisk D&D scenarie, så smid mig en mail. Jeg plejer at få ros for, at mine scenarier er nemme at køre.

Og hvis der er nogen indie-spillere derude, der har planlagt at spille Jason Morningstars Fiasco! på Viking Con, vil jeg virkelig gerne være med. Jeg ved at Jason har været æresgæst før, så jeg tænker at han må have en eller anden form for publikum på connen.

Og ellers går jeg selvfølgelig  bare og venter i arbejdsløs spænding på, at Fastaval 2011 scenariefeltet bliver offentliggjort.

