Jeg havde egentlig midlertidigt lagt D&D på hylden og kastet mig over mit hack af Lady Blackbird. Det er jeg stadig i fuld gang med, men der har altså sneget sig et D&D-sideprojekt ind og det har jeg nu meldt til Viking Con.

I de 17 år jeg er kommet på danske kongresser, er jeg aldrig nået forbi Viking Con, så det skal blive spændende at komme forbi landets ældste kongres og se hvad den kan byde på.

Scenariet er allerede noget nær halvfærdigt og bliver, endnu, et Fantarantino actiondrama med masser af seje replikker, intriger og eksplosioner, masser af eksplosioner.

Jeg har allerede fået en dygtig tegner koblet på scenariet og linet 3-4 spiltests op, så jeg tror det kan blive et rigtig fint scenarie.

Mere om scenariet når det er blevet spiltestet og ellers hackes der videre på Lady B. Mere om det snarest.

