Jeg har ikke haft tid til at opdatere bloggen. Fordi jeg har travlt med at klippe. Der skal køre 10-11 hold Magician: Impossible på Fastaval, det betyder at der har skulle klippes minimum 10 sæt kort, sæt af 60 kort. Vi er nu oppe på 600 kort. Hvert eneste hjørne på hvert kort er blevet klippet med en neglesaks. Det er 2400 hjørner!

Måske skulle jeg ha’ snakket med tyskerne alligevel!

Ellers har jeg forberedt en masse artikler til Fasta Morgen, så vi kan lette arbejdsbyrden på selve Fastaval og stadig få en fed avis.

Så har jeg også lavet en nyt slips til banketten.

Men nu er jeg også ved at være klar til Påske.

Jeg har faktisk også haft tid til at lege med juniors nye Lego. Jeg ved ikke om Harrison Ford har aktier i danske legetøj, men de virker ret glade for franchises hvor han deltager. Jeg forventer snart at se nogle små amishbønder eller en gul Jack Ryan.

