I weekenden var jeg forbi Vintersol i Odense – noget nær den perfekte optakt til Fastaval.  Vintersol formår i den grad at brande sig selv med kvalitets mad, fantastisk udsmykning, 123-scenarier og virkelig god stemning. Med et deltagerantal omkring 120, virker det som om Solhververne har enormt meget overskud til at kæle for detaljerne og tage hånd om deltagerne – hatten af for det.

Prikken over i’et var, at London Crawling, skrevet af Stefan Lægteskov og undertegnede, løb med Vintersolprisen, baseret på bedømmelser fra spillerne på scenariet. Det Watchmen-inspirerede Brit-scenarie havde et twist, som nogle gennemskuede efter 30 minutter og andre først ved scenariets klimaks, og på alle fire hold klappede det. Efterfølgende fik vi en masse positiv respons og konstruktiv, og helt retfærdig, kritik og jeg glæder mig allerede til at skrive London Crawling 2.

Ellers var det bare vildt hyggeligt at hænge ud i Buds Diner og Beach Baren, spille brætspil, drikke øl og snakke med gamle venner og ikke mindst Uffe, Thais og Peter (der har fantastisk musiksmag!), som jeg ikke har snakket så meget med tidligere – det glæder jeg mig til forhåbentlig at gøre igen om en månedstid.

