Nå, nu kan man læse på Fastavals hjemmeside, at vi ikke skal være på Skæring Skole i år. Ærgerligt, synes jeg. Skæring manglede måske banketkapacitet og et stort fællesområde, men til gengæld var der gode sovefaciliteter, tæt på ikke mindst, et godt barområde og nok spillelokaler. Jeg ville være virkelig ked af, hvis Fastaval vender tilbage til Tranbjerg, hvor sovesalen lå laaangt væk og fælleslokalet var en alt for stor og dødsyg hal. Jeg håber snart der kommer styr på skolen.

For jeg glæder mig vildt meget. Der er rigtig mange scenarier jeg gerne vil spille i år, der er flere blokken end nogensinde og banketten er rykket tilbage til søndag. Jeg planlægger at køre mit eget scenarie og forhåbentlig også Fucking Mental!, hvor jeg allerede har lånt en West Ham-trøje… som Arsenal-fan kan jeg simpelthen ikke få mig selv til at trække en Chelsea-trøje over hovedet, så West Ham it is.

Udover det, har jeg også aftalt med Simon, at lave noget Fasta Morgen – det skal nok blive sjovt, og en lille smule korrekturlæst end sidste år.

