Et par måneder inde i 2010 og jeg har allerede afleveret to scenarie og et novellescenarie til henholdsvis Vintersol og Fastaval.

London Crawling til Vintersol er blevet et rigtig fint scenarie, hvor brødteksten er skrevet intensivt på et par dage. Scenariet startede egentlig med nogle fede billeder fundet på nettet, men jeg vil allerede nu godt love, at der kommer et London Crawling 2 næste år. London Crawling har fire hold på Vintersol næste lørdag.

Fyrtårns Brigaden – Den tynde blå linje er mit første forsøg på et novellescenarie og en del af W40K-antologien på årets Fastaval. Jeg er ret godt tilfreds med resultatet og spændt på at se/høre, hvordan det kommer til at køre.

Og så er der jo Magician: Impossible. Den umulige opfølger på Reservoir Elves. Det bliver svært, men jeg mener selv, at scenarieteksten er bedre end sidste år, karaktererne lige så gode og at konceptet holder. Scenariet er spiltestet to gange og begge gange fungerede det. Hvis du vil have et kig på scenariet og eventuelt være spilleder på Fastaval, så smid mig en mail.

Og så er jeg har jeg lige meldt mig til selvsamme Fastaval (som nummer 86) – det bliver awesome.

