Så skal der vist gang i bloggen igen.

Efter succesen med Reservoir Elves sidste år, blev jeg henover sommeren ramt af en skrivelyst der nu gerne skulle udarte sig i et par projekter.

Magician: Impossible: Opfølgeren til Reservoir Elves, som til min store glæde er blevet udvalgt til Fastaval 2010. Samme stil/genre som Reservoir, men med fokus på magi og med et håb om, at kunne få noget cool pumpet ind i den noget statiske og fivefootsquare-tunge D&D magi. Scenariet er næsten færdigt, spiltestet en enkelt gang og bliver nok testet igen henover julen.

W40K novelle: Jeg er også koblet på Morten og Kristos Warhammer 40.000-antologi, men scenariet Fyrtårnsbrigaden. Jeg har aldrig skrevet/kørt novellescenarier før, men har indtilvidere søgt inspiration i Imperiet. Glæder mig til novellerne skal læses, rises og roses internt.

London Crawling: Et dystert, Watchmen-style, superhelte scenarie, som skal skrives sammen med Stefan von Lægteskov til Vintersol 2010, den ligger sidste weekend i februar. Jeg var et kort smut forbi Vintersol sidste år og har hørt mange pæne ting om arrangementet og synes egentlig, at de mange nye/små conner fortjener flere premierescenarier. Da jeg begyndte at komme på de danske conner midt i 90erne, var der jo lutter nye scenarier på Spiltræf, TroA og Pentacon, hvor de små connner i dag i lidt kedelig grad er fyldt med reruns af gamle scenarier.

Der er nok at gå igang med.

