Yay – en freakin’ Otto. Og et ‘ja’. Det var jo en fantastisk Fastaval.

Reservoir Elves blev modtaget utrolig positivt, og var linet op til 16 hold (der kørte 14), hvilket vist kun var overgået af Skygger Over Danmark. Det var sgu sjovt at kunne gå i info og bede om 80 bedømmelsessedler.

Generelt virkede det som om de fleste af holdene kørte rigtig godt, og jeg er i gang med at samle historier, one-liners og guldkorn fra de forskellige spilledere. Hvordan en elvergangster endte med at adoptere en dværgbaby er beyond me!

Det var fedt og overraskende da Ottonomineringerne kom op. For godt nok var jeg fint tilfreds da jeg afleverede scenariet, men nomineringer i tre kategorier havde jeg alligevel ikke regnet med. Ikke engang efter et positivt møde med Ottodommerne torsdag eftermiddag.

Her var det fantastisk ,at scenarieforfattere jeg har stor respekt for, blandt andet Lars Andresen og overdommer Kristoffer Apollo, sammenlignede Reservoir Elves med både Den Berømte Palle Schmidt og Ask Agger – det bliver sgu ikke meget større for en ‘valgænger formet i midt-slut 90erne.

Det var dobbelt overraskende så faktisk at vinde, når nu Reservoir Elves befinder sig i netop de to kategorier Klaus Meier Olsen så fint beskrev som ‘i den underlødige ende’ i sine rpgforum forudsigelser om årets Otto-vindere.

Her er det gyldne stykke fjerkræ så, poserende sammen med konfliktterningen
otto3

Og ellers stor tak til Daniel Benjamin Clausen der blev glemt på scenen. Daniel ikke bare kørte scenariet, men fungerede også som elverørerpusher i stor stil.

Mere om Reservoir Elves, og det næste scenarie en af de nærmeste dage.

